Nu bygger vi nytt! Besök vår utvecklingsblogg!länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Länk till Luleå kommuns startsida
Senast uppdaterad: 2010-09-22

Kultur och fritid

I Luleå kan alla hitta något roligt att göra.

Det finns fina naturområden att besöka och njuta av. Kommunen har många fotbollsplaner, sporthallar, ridhus och ishallar. För dig som tycker om att simma finns flera badhus.
 
Vi har fina bibliotek där du kan låna böcker, läsa tidningar och lyssna på musik. Luleå har också ett stort utbud av kulturprogram. Du kan gå på teater och bio, lyssna på konserter och se dans.

Senast publicerad av: System
Luleå kommun, 971 85 Luleå, växel 0920-45 30 00 | webbredaktionen@lulea.se
Lördag 26 Maj
 

Språkhjälp

Har du svårt att förstå vissa ord på webbplatsen eller vill du få det översatt till annat språk? Markera ordet och välj språk.
Hjälp



Supported by © IT Key Solutions (patent pending)